چیزی که این روزا زیاد بین مردم یا حتی بین فامیل و خانواده خودم میبینم، تاثیر فیلم ها و سریال های تلویزیونی و یا حتی سینماییه.

تکرار دیالوگ ها، تقلید صدا و لهجه کاراکتر های فیلم ها، لباس پوشیدن مثه بازیگرا و چیزای دیگه که مطمئنم همتون حداقل یه بار دیدید.

معمولاً خانواده ها سریال های تلویزیونی رو دنبال می کنن ولی جوون ها که اهل فیلمن، پدر هر چی سریال ایرانی و خارجی و فلیم های سینمایی در میارن حالا یا برای تفریح و جذاب بودن داستان فیلم ها یا برای هدف و کارشون.

خب منم مجبورم بخاطر کارم فیلم های مختلفی رو ببینم و ازشون استفاده کنم. گفتم حالا که دارم اینا رو میبینم، شاید بد نباشه بعضی وقتا برای بچه های گل بیان که اهل فیلمن، در مورد فیلم هایی که میبینم، مطلب بذارم تا شاید اونا هم استفاده کردن.

البته میدونم که بعضی از دوستای بیان خودشون اهل فیلمن و کلی پیشنهاد میذارن تو وبشون و حالا منم میخوام به اونا بپیوندم.

همین الان از اون گروه افرادی که منت میذاشتن و قلک رو دنبال میکردن و اهل فیلم نیستن و از این به بعد قراره بعضی وقتا مطلب راجع به فیلم میبینن، معذرت میخوام و امیدوارم یا تحمل کنند و یا اونا هم وارد دنیای فیلم بشن (البته با هدف بیان توش ولی اگر هدف نداشته باشی، عمرشون رو تلف کردن؛ چون واقعا غرق میشن).

سوالی که من از شما دارم اینه که شما تاثیر فیلم رو بین خانواده یا فامیلتون چطور میبینید؟؟

و اینکه شما چقدر اهل فیلم هستید (مثلا چند درصد)؟؟