خب دوستان همونطور که قول داده بودم، قرار بود که فیلم یا سریالی که بنظرم خوبه رو بهتون معرفی کنم.

همین اول بگم که این پست شاید بدرد اونایی نخوره که همیشه فیلم های خارجی رو بر فیلم های ایرانی ها ترجیح میدن و تماشا میکنن؛ پس همین جا ازشون معذرت میخوام و ازشون میخوام که این پست رو تحمل کنن و از این نظر نگران نباشند؛ چون خودم هم اهل فیلم های این ور آب و هم اهل اون ور آبیا هستم، بهشون قول میدم که پیشنهاد خارجی هم کم نذارم!

یکی از سریال هایی که حالا قشنگ ترین نمیشه گفت ولی میتونم بگم که جزء قشنگ ترین سریال های ایرانی هست که دیدم، سریال پرطرفدار "عاشقانه" آقای منوچهر هادی.

از نظر داستانی خیلی خوب پیش میره و گاهی خیلی غیر منتظره میشه و آدم اصا فکرشو نمیکنه که اینطور باشه ولی خب میشه دیگه!

همینطور بنظرم این سریال اون ویژگی که هم می گریوندت و هم میخندوندت و هم عصبانیت میکنه و... رو داره.

بازیگرایی که توش بازی میکننن واقعا بازیشون خوب و حرفه ای بوده (البته بنظر من؛ چون من شنیدم از بعضیا که میگن بعضی از بازیگراش بلد نبودن خوب بازی کنن!)

خلاصه پیشنهاد میکنم اگه اهل دیدن سریال ایرانی هستید، حتما اینو تو لیست خودتون بذارید.