عاغا انصافا وضعیت خیلی داغون تر از اون حرفاست که ما فکرشو می کنیم. 

ملت دیگه کم اوردن ولی حالا بعضیا به رو خودشون میارن و کلی فحش و ناسزا میگن، بعضیام که انگار آرامبخش بهشون زدی، اصا حرف نمیزنن و تو خودشون میرزن.

منظورمو که متوجه شدید؟! همین حضرت دلار رو میگم که داره یه تنه هممون رو فیتیله پیچ میکنه...

والا دیگه هیچی نمیشه خرید... رفتم بعد کلی مدت یه دلستر (آخه قبلا گفتم پارسال نوشابه رو ترک کردم) بخرم که خیر سرم مثلا دست خالی خونه نرم، خیلی خوشحال یه طعم مورد نظرمو برداشتم و دادم به یارو که بذاره تو نایلون، منم خیلی با کلاس کیف پولو درآوردم و گفتم چقد میشه عزیز؟! طرف هم با یه لبخند مرموزانه گفت: قابلت رو نداره، 3500!!!! منم با تعجب و خنده گفتم: قیمتش درسته دیگه؟! مغازه دار هم با یه حالت خاصی گفت: مثه اینکه از وضعیت دلار خبر نداری ها!!!

منم زیاد پول نداشتم ولی مجبور شدم بخرم..دیگه زشت بود آخه!!

یادمه قدیما مثلا به کسی که زیاد پول نداشت میگفتن طرف همش داره تخم مرغ می خوره؛ ولی الان بعضیا آرزشونو هفته ای یک بار هم که شده تخم مرغ بخورن.."کاش مزاح بود"

نمیخوام به شخص خاصی انتقاد کنم یا مثه بعضیا هر چی از دهنم در میاد به اون شخص خاصا بگم، شاید یا بنظر من همه ملت مقصرن... 

اگه درست هممون دست به دست هم بدیم و از کشور و تولیدمون حمایت کنیم این وضعیت پیش نمیاد.. پس بنظرم خواهشا شما هم اگه دیدید دارن به اون بالایی ها که هر کدومشون دارن تو پست خودشون زحمت میکشن، چیز بدی میگن یکم دفاع کنید و بزارید بفهمن که مشکل رو ما بوجود آوردیم.. هممون .. حالا ما مردم به یه شکل اون بالایی ها هم به شکلی دیگه..

نمیگم که بعضی از اونا هم مشکل ندارنا..نه.. بعضیاشون حق این ملت رو خوردن ولی ما متاسفانه تا یه نفر رو میبینیم که یه کار بدی انجام داد، حکم کلی میدیم و به همشون توهین می کنیم... و این کاملا غلطه!!

دوستان این پست رو نذاشتم برا این که کسی به کسی توهین کنه.. لطفا متوجه باشید که دور و برتون چه خبره و بدونید مشکل از کجاست.. بیاید سطحی و ساده فکر نکنیم...